May 4, 2012

Workplace | Dulu dan Sekarang

Tengah-tengah mencari di Picasa Web Album, aku terjumpa la gambar ni.


My workspace dulu-dulu. Time bergelar student. Gambar ni pun 4 tahun lepas, kat dalam bilik hostel aku. Macam bersih je meja tu kan. Kot-kot kemas semata-mata untuk ambik gambar aku sendiri pun dah tak ingat. Hehehe. Time tu PSP aku ada lagi. Sebab lepas tu, PSP aku kena curi. Bilik kena pecah. Biasa la, dah nama hidup kat asrama kan.

So, ni compare time sekarang punya workplace.


Different sikit kot. Sebab ni gambar kat rumah. No more hostel. Hehehe. Alhamdulillah. Kalau dulu pakai handphone Nokia berapa entah, tak ingat dah. Sekarang boleh pakai smart phone. Bersyukur atas rezeki yang Allah s.w.t berikan. Kira ada jugak la perubahan dari dulu dan sekarang. Cuma, PSP tu je la tak berganti. Hehehe.

No comments: