May 31, 2012

Tamat sudah WTF? 23 Properties by 30


Habis jugak aku baca buku WTF? 23 properties by 30. Salah satu bentuk investment yang sebelum ni aku memang tertanya-tanya. "How to start a property investment?" Akhirnya semua terjawab dalam buku ni. Kebetulan time aku pergi KL hari tu dapat jugak aku beli buku ni. Sebab dekat Kota Bharu ni masih lagi tak sampai. Mungkin akan ambil masa 1,2 bulan lagi kot.


Mungkin satu hari nanti aku harap dapat la berjumpa dengan penulis buku ni Faizul Ridzuan macam bro Eyriqazz kita, yang dah berjumpa dengan beliau baru-baru ni. Rujuk entry Jumpa Penulis WTF? 23 properties by 30.

Komen aku tentang buku ni,

Memang sangat-sangat padat dengan info mengenai pelaburan dalam bidang. Cara untuk mulakan satu-satu pelaburan. Walaupun dengan bermodalkan RM2k. Apa-apa pun semestinya dengan usaha. Dan dalam buku ni jugak diceritakan segala pengalaman penulis dalam pelaburan. Kalau korang tak percaya boleh la beli. Sangat menguntungkan untuk tambah ilmu dalam bidang pelaburan.

1 comment:

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !