May 2, 2012

Berani Punya Budak Review

Kali ni aku nak review satu filem baru daripada Pengarah yang aku rasa korang pun tau, Afdlin Shauki. Dengan tajuk filem terbaru dia Berani Punya Budak.


Tengok pada poster filem ni, memang ada iras-iras macam poster game GTA : Grand Theft Auto. Sape-sape yang kaki game mesti tau pasal game ni kan. Aku pun pada asalnya tertarik jugak la nak tengok cerita ni sebab aku tau Afdlin Shauki punya cerita boleh cakap best jugak la. 

Tapi cerita kali ni macam aku tak tau nak komen macam mana. Sebab mungkin exectation aku terhadap filem ni tinggi sangat kot. Tapi jalan cerita untuk cerita ni kurang. Aku pun kadang-kadang tak faham. Dan lawak yang diorang cuba buat dalam cerita ni macam tah pape. Bukan aku nak kutuk, tapi tu yang pendapat aku tentang cerita ni la.

Tapi terpulang kepada korang nak tengok cerita ni atau tak.Sebelum korang nak tengok, boleh tengok trailer Filem Berani Punya Budak dulu. Lepas tu boleh la korang decide.



Aku punya komen,

4 / 10

2 comments:

♥ wawawawa ♥ said...

na tgk..

tp tgu nti la..download je..hehe

aizatshafiq said...

@wawawawa

hehehe...
kene tunggu orang upload la dulu.. :p