October 17, 2009

Situasi Mc' D (short)

klaw korang dh terbace entry nie...ini bermakne aku berade kt dkt mc'D....locationnye kt Padang Kota...PEnang...
agk2 rasenye...dh 2,3 hari aku tk update blog nie...
maklum la...tengah sibuk dok berpindah randah dari Rawang ke Bangi...pastu Bani ke Rawang plak...
mane tak penatnye....direct terus driving...kirenye dh 2,3 kali la cross Selangor tu...

dalam entry kali nie..aku nak cite ske pasal ape yang aku jumpe...
biase la...bile duduk kat mc'd nie...banyak la yang kite nampak...

ade pasangan dating la....
ade membe dengan membe duduk lepak2...
dan banyak lagi la...

dan ape yang aku tak pernah nampak dimana seorang ibu tengah mengajar anak die kt mc'd....
setelah tilik punye tilik...
tengah mengajar math kalau tak silap aku la...

so..kalau korang berada kt situasi aku sekarang...korang rase macamane?...

mesti banyak yang dah bermain kat fikiran kite mase tu kan?...

ape2 pun...

aku ade satu story nak di story kat korang....

so nantikan in the next entry yer....

9 comments:

Unknown said...

dekat mc d..saya suka makan fillet o fish..hehe ;)

Rara said...

rase mcm mne? rase xsbar mao dpt anak kot..haha.. :)

SUXX said...

short mcm nak tulis SMS je bro.

nadiazakaria said...

tu mknanya education is not limited in schools and homes only..

ya dak?maafkan klu trsalah grammar ;)

aizatshafiq said...

chipsmore- saye juge...
hehehe....

aizatshafiq said...

rara- btol ker?...

dh ade calon ke blom?...

hahaha...

aizatshafiq said...

suxx-biase la...

tempat terhad untuk beronline...

huhuhu...

aizatshafiq said...

nadia-btol2....

tak semstinye dirumah dan di sekolah jer...

dimane2 pun same...

btol tk?...

hehehe...

nadiazakaria said...

haha..yaya..btol3! ;D