October 10, 2009

Pukul 3pagi....

Entry nie ditulis dalam keadaan separa normal...waktu nie aku bru je blk dri jumpe membe aku kt Bangi...maklum la...dh lame tk jumpe...so byk la yg diboraknye...
lepas habis je borak2...aku and the gang meneruskan perjalanan nk balik umah la...

tpi biase la...tkkan smapi nye kt umah dulu...tertibe je aku menyimpang dari jalan nk balik umah...
kiteong trus ke bukit bintang...
biase la...kalau malam cuti nie banyak la kete best-best what show...
maklum la...malam cuti la katekan...
kete tu bukan main mewah la lgi...termasuk la lamborghini ngan porsche...
bukan senang nak tgk...kadang-kadang je jumpe....

sambil2 tengok kete tu....aku jumpe la ramai pasangan2 yang secara confirmnye...
tk semuhrim...peluk sane...peluk sini....
ish3...
ape nk jadi dh nie...

terfikir jgk aku...tak malukah diorang?...
tk sedar ke bnyak mate2 yg memandang?....
atau diorang mmg sengaje nk bagi show free?...

pelik....pelik....
aku hairan...diorang nie sekadar bercouple...secara confirm2 belum tentu pasangan diorang tu akan jadi
husband or wife diorang....
tapi sanggup diorang bgi pegang cmtu?...

so..kat sini agaknye maruah diri memang dh macam beli kt kdai dua hinggit ker?...
senang jer nak gnti2....
bayangkan klau mak bapak diorang nie tgk...
semalam dalam paper..ade jgk aku terbace yg bapak sorang minah nie meninggal sebab nk follow anak die kuar malam...
last2 bapak die meninggal coz terbabas...
mungkin nie boleh dijadikan iktibar...

pikir la sendiri....

kt mne diorang punye harga diri?...
aku tak rase yg malaysia nie mcm malaysia yg dlu...
aku sendiri mungkin dh berjaya dipengaruhi oleh anasir barat....
tpi sedarkah kita?...
sebagai bangsa yg masih lagi mengamalkan nilai ketimuran...

perlu ke kite jadi macam org2 barat?...
perlu ke kite berlagak macam kite nie hebat sangat?...
perlu ke kite berbangga dengan perangai orang barat?...

pikir2 la sendiri...





8 comments:

paraxixth said...

bangi seksyen berape bro?

dah lame tak clubbin seh..

aizatshafiq said...

bangi kt ukm bro...

aku pn tak taw la sekysen brape...

hahaha....

clubbin ker?...

hahaha...gua tk lyn la...

Unknown said...

jawapan saya..x perlu...orang barat tu ingat hinggginnnnn sangat ke nk tgok kita?? xde maknanyaaaaaa.

terklik iklan u plak ;)

aizatshafiq said...

Chipsmore-btol3...

diorang jer ot yg terperasan lebih...

hahaha...

thanx...

balqissy said...

semalam pun lepak kat bb juga... ^.^

aizatshafiq said...

balqissy- lepak kt b.b?...

tk jumpe pn smlam...

hehehe....

Rara said...

ohh,kalo isu ni ckp cmne pn xkn abes la..sakit gk mate tgk..xtau malu kekdg..tp ntah..

aizatshafiq said...

rara- btol3...

slagi diri sendiri tak sedar berpijak kt dunia mne...

selagi diorng perasan...

btol tk?...