October 21, 2009

Hebat ke aku nie?...


entry nie mungkin kali nie agak mengecawakan sedikit la...
aku alami sendiri...
nie buat pertama kali aku jumpe dengan sorang minah nie...nk kata hebat ut tak la hebat sangat...
macam biasa...cuma mungkin dia nie anak orang kaya...
aku bukanlah la mengata kt sape-sape juz nak bertanyekan pandangan pengujung yang melawat kat blog aku...

so cite die start macam nie...aku keluar la dengan member aku...
so die bawak la ajak la minah nie ngan sorang lagi member die...
kebetulan..kali nie aku ikut die balik kampung..saje2 berjalan...
tambah2 pengalaman kat negeri orang...
ape salahnye..

tapi mood aku berubah start jer aku kenal minah nie...aku pun tak tau nak kate macamane...macam peribahase nie...
'nak diluah mati bapak, nak ditelan mati mak'....
so dalam situation nie...aku sangkut kat tengah2...

macam biase..hobi aku memang la ambik gambar...tak kire la gambar macamane pun aku snap jer...
so..semalam...sampai la aku kat satu tempat nie...
as usual...start la camera aku mulakan tugasnya...
so..aku ajak la member2 aku ambik gambar dengan member die...
ayat die camni...

Aku: Jom la ambik gambar...

Minah tu: I nie kan model, ingat senang nak ambik gambar...

cis...
start dari tu aku memang hilang terus mood aku....
totally...
aku tau...die tu model...tapi setakat mane?...
bleh ke masuk level international?...
level national pun dh lepas ker?...
setakat kalau aku tak pernah tengok muke die...
baik tak payah nak
berlagak...

mood aku time tu memang dh lost giler...
ambik gmbar pun dh macam takde mood...bagi aku...kalau orang macam nie jadi popular...agak2 member2 die yang bawah2 nie...mesti dah tk ingat punye la...
so..wat sakit ati jer...

aku pun tak faham...setakat mane hebatnye kalau jadi model tu sampai nak ambik gambar dengan member2 pun ade masalah?...
tinggi sangat ker bile dah jadik model?...
sampai taraf ngan member2 pun dh lain...
tu la...perangai orang zaman sekarang...
korang pikir l sendiri...
kalau ade kat situasi aku...nk je aku sumbat camera aku dalam mulut die...
panassssss.....

11 comments:

Unknown said...

cess..
agak tidak sedar diri yek insan tersebut..
belagaks nyehh..
suh die msok blog hanis zalikha..
she's a model..

http://inibelogsaya.blogspot.com/

sgt best..sbb bnyk pic die besame kengkwn kite leh tgk..=]
tidak belagaks i guess..=D

aizatshafiq said...

hudadida- btol3x...

die better tgk2 kt blog hanis zalikha tu...

smpai ngn member sendiri pun tk leh nk ambik gmbar...

huhuhu....

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha. baru jadi model. tu pun belum terkenal. bajet punya perempuan. haha.

aizatshafiq said...

.rda- mybe...

juz tk faham..

asl kalau baru jdi model kite dh boleh nk b'lagak ek?...

klau nty btol2x dh jd selebriti mcmane la plak prangai die?...

hmmm....

Faizalpj said...

nie buat aku panaz nie.
zaman sekarang nie bangga sgt jdi model atau artis.
bkan nak blaja tinggi2..
budget jd modal artis kira cpt kaya le.
marah nie...
kalo tinggi ilmu aku suspek jgak le...hahahha

aizatshafiq said...

faizal@pejay-biase la...

zaman sekarang kalau nk kaye...

jd artis mmg la kaye...

tapi tengok jgk atas rezeki diorang...

balqissy said...

haha.. i ni kan penulis, mana boleh komen2...
peace bro ^.^

pompuan itu poyos tidak bertempat. maafkan dia sahaja,ya. tenang sikit hati tu ^.^

DH said...

DH yang berfikiran postif : Cuma senyum dan dalam hati berkata mungkin dia bergurau kot.Lain orang lain lar cara guraunya..mungkin dia dah biasa bergurau dengan kwn dia mcmtu..

DH yang berfikiran negatif : Dia akan berkata terus kepada perempuan tersebut dengan nada rileks..U model? Maaf lar i tak tau.. Tapi i tak pernah nampak pun muka u.. Mesti u tak fomous kan? and kalau dia marah..aku ckp ni "Ops..maksud saya awak ni mesti model baru." Sambung dlm hati pula "Hahahahah..puas hati aku!"

aizatshafiq said...

balqissy- thanx for ur advice...

=)

aizatshafiq said...

DH- kdg2 diorng kne phm kwn yg dh lme knal....dgn kwn yg bru knal..

btol tk?...

Saworita Agidustor said...

hahaha..bawa sabar jela..tapi kalau 'model' tu baca post ni lagi panas..