August 7, 2015

Sony Suction Cup Mount untuk GoPro


Semalam aku beli Suction Cup Mount untuk GoPro aku. Sebab yang aku punya sebelum ni dah patah. Yang tu China made punya. Kali ni aku beli Sony Suction Cup Mount. Mula-mula ingat nak beli GoPro suction mount tu. Tapi tengok macam cuma terhad untuk GoPro je.


 Sony Suction Cup ni pulak lebih user friendly. Boleh mount apa-apa camera pun. Sebab mounting screw standard untuk semua kamera.



Harga untuk Sony Suction Cup Mount ni lebih kurang RM159. Kalau ada member Sony, korang akan dapat lagi 10% discount. Kira untung la kan. Boleh pakai untuk macam-macam kamera. 

Apa yang korang akan dapat?

1. Suction Cup Mount
2. Tether Rope untuk secure ketika mounting
3. Spare untuk suction mount tu
4. Sponge. (Yang tu aku pun tak tahu untuk apa)
5. Manual leaflets.



No comments: