August 11, 2015

Sandmarc Armor Bag Review untuk GoPro


Sampai jugak akhirnya. Hari tu aku order Sandmarc Armor Bag. Sebab yang ni aku order direct dari Sandmarc California sebab kat sini takde. Alhamdulillah, tak sampai 2 minggu barang sampai.


Packaging cantik. Kotak pun okay. Kalau ikut dari slip penghantaran, diorang gunakan USPS.



Tadaaaaa. Itu dia. Sandmarc Armor Bag. Jenis roll bag. Sebab apa aku suka dengan bag ni? Sebab aku punya kelengkapan untuk GoPro lebih tersusun. Kalau dulu aku gunakan beg Pov Case. Yang tu ada jugak kelebihannya. Tap bila dalam keadaan korang nak cepat capai mounting lain nak tukar jadi roll bag ni lagi elok. Sebab tak ambik masa panjang nak capai. Cuma roll kan je beg tu.


Macam kat bawah ni. Aku dah susun segala accessories aku. Tapi ada jugak accessories yang besar macam Sony suction cup dengan DIY GoPro Jaws Clamp aku yang tak boleh nak sumbat sekali.

Yang best, pole pun korang boleh sumbat sekali. Jadi bila nak keluar outing ambik gambar just 'grab the bag'. Tapi make sure susun dulu la.


Beg ni boleh letak sampai 3 GoPro kamera. Tapi boleh la jugak kalau nak letak lain-lain accessories. Material beg tu daripada canvas yang tahan lasak. Memang keras dan memang tahan lasak. Getah-getah untuk letak accessories tu memang elastic. Korang boleh letak macam-macam dan ikut saiz barang.   


Amacam?

Kalau dah suka korang boleh beli dekat Sandmarc California. Beli secara online. Sebab aku tak jumpa lagi dekat Malaysia. Kos shipping pun cuma USD 10. 

Tapi tu la kan. Sekarang ni bila 1 USD dah cecah RM 3.95. Hmmm. Kena hold la dulu. Boleh tahan mahal jugak tu nanti.

No comments: