December 11, 2010

Pantai Teluk Ketapang di Petang hari

Kalau entry pagi tadi aku tulis pasal Pantai dengan Nasi Kerabu. Tapi time kat pantai aku tak ambik gambar. So, hari ni Alhamdulillah sebab cuaca sangat cerah. Panas. Jadi sangat sesuai nak berjalan-jalan kat tepi pantai. Untuk sekali lagi. Tapi kali ni kat pantai lain pulak. Maklum la. Bila dah duduk kat Terengganu ni kena la jelajah-jelajah pantai kan? Hehehe.

Jom tengok antara gambar yang aku ambik time pergi ke Pantai Teluk Ketapang. Dekat je dengan Airport Kuala Terengganu.



Amacam? Boleh tahan jugak ombak ni. Tapi kalau tengok depan-depan lagi korang boleh tengok ganas tak ganas ombak ni. Sekarang ni kan musim tengkujuh. So, ombak ni lain sikit-sikit dari musim-musim lain. Boleh kate ganas jugak la. Kat Pantai Teluk Ketapang ni memang tak boleh mandi. Sebab bahaye. Mungkin disebabkan ombak kat kawasan ni bahaye jugak kot.  =)


Jarang jugak aku interframe kat dalam blog ni. Saje nak letak gambar kali ni. Time ni aku dengan member aku tengah duduk-duduk kat benteng batu. Kalau nak datang kat tempat ni senang je. Korang cari je landmark Kuala Terengganu Airport. For sure boleh jumpa la Pantai Teluk Ketapang ni. 


Lagi gambar Pantai Teluk Ketapang. Actually petang ni ramai. Tapi aku tak ambik la gambar orang. Saje ambik gambar pantai dari view batu tempat aku dok lepak-lepak. =)

6 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

pantai nie best..hehe

ezma said...

saye tahu pantai ni...
sebab.. sebab..
sebab...
saye orang terengganu jugak.. heee~~

Dauspozi said...

Aku duk dekat je dgn pantai ni tp x pernah pergi pulak kat situ...

aizatshafiq said...

@iqakhakimi

memang best..
port lepak2...
hehehehe

aizatshafiq said...

@ezma fasham

ye ke..
best kan lepak2 kat sini...
hehehehe...

aizatshafiq said...

@dauspozi

ye ke bro?
takkan tak lepak2 makan ikan celup tepung kot...
hehehehe