December 5, 2010

Aku jatuh cinta dengan Proton Satria R3 Racing Concept

Tengah lunch break. Sempat jugak la aku online kejap. Sebab training untuk petang ni start pukul 3. Jadi, sekarang baru satu setengah. Ambik masa jap nak update blog. 

Semalam aku tengok blog Paultan.org. Pasal kereta Satria Neo R3 Racing. Wah. Memang sangat-sangat aku berkenan. 


Sekali je aku pandang dah pun terpikat. Memang sporty habis la. Dengan 200hp memang puas hati. Tapi sayang sebab kereta ni cuma dikeluarkan sebagai concept car. Tak tau la bile production nak keluar kan. Huhuhu.

Agak-agak kalau keluar berape harge kereta ni ek? Kalau Proton Satria R3 Lotus Racing pun dah RM115,000 , tu baru 145hp. Tapi kalau yang ni, 200hp. Berape agaknye?

*Masih kecewa memikirkan aku tak dapat pergi ke KLIMS. Huhuhu.

No comments: