December 5, 2009

Mission Accomplished.....=)

Time tengah tulis entry nie...aku baru je balik dari melaksanakan pencarian harta karun yang kat tempat yang penuh teknologi kat pc fair...
yang tengah berlangsung kat Kuala Lumpur Convention Center...Aku nie kire pengunjung tetap la kat tempat tu bile ade je PC Fair....

tapi pc fair kali ni tak berape nak meriah la....nak kata barang tak banyak...banyak sampai menimbun2...tapi aku rase tak macam pc fair sebelum nie....macam ade kurang je sket....
orang tetap ramai...tapi tak la crowded sangat...kire boleh tahan lagi la...

klau kat pc fair nie....semua orang tau...yang harga2 gadget2...pc...tk kire la ape pon yang melibatkan teknologi...
memang harga diorang boleh kate murah la...
banyak choice...and kite boleh buat comparison mane satu product yang elok....

so...aku gi pc fair tu hari nie nak melaksanakan mission aku nak cari external hdd..aku jumpe la 3,4 jenis hdd....kat situ aku boleh compare direct harge dengan spec yang aku nak...
kire tak susah la klau compare nak gi bli kat lowyat....

ape2 hal pon....
korang ambik la opportunity nak gi bli barang2 tech kat sane....memang berbaloi dengan pilihan yang banyak...
aku pon dah sangkut dengan mouse wireless....murah gle...brand pon t'kenal jgk....


so..hujung2 minggu nie...korang jenguk2 la kt sane yer....

p/s: pikom kene bagi aku discount lebih nie tolong promotekn....



1 comment:

Rara said...

cm besh je..tp duit lak kering lau pg..heh..