December 11, 2009

I Phone Murah???......

Hari nie aku dah berjaya mengawal nafsu yang membuak2....maklum la...petang tadi time balik je dari main futsal...aku mendapat perkhabaran dari member aku yang harge IPhone is....

IPHONE = RM 299
Gile ape...Murah nak mampos tu.....Mula2 nak percaye tu memang tak la...Aku tanye lagi....
Ko nie bior betol...Celah mane nak bagi IPhone RM299...
So aku nekad nak pegi tengok....
Lepas je mandi...trus gerak g tempat yang dikatakan itu...Sampai je kat situ memang bukan main ramai lagi la orang yang tengah b'sesak-sesak nak tengok phone murah2...
Memang murah....

Tapi IPhone yang RM299 tu bukan nye yang betol2 dari Apple Inc.
Rupanye handphone yang yang boleh kata IPhone dari China...
Patut la murah....
Tapi kalau tengok sekali imbas...for sure tertipu coz memang nampak sejibik dengan yang real IPhone...

SO...aku batalkan niat aku nak beli IPhone tu....Tapi memang dekat phone fair tu memang harga phone discount gler2...
LG crystal jer dapat discount sampai 40%....
IPhone 3Gs pun baru RM1400++...

Cume skarang nie aku rasa watpe aku nak beli phone lagi...Aku sendiri pun dah pakai 2 phone...Nak tambah satu lagi nak watpe...Ish3...Nafsu...Nafsu....

2 comments:

Sharinginfoz said...

biasalah kan.. china memang advance.....

jom le sini bosan2

aizatshafiq said...

Sharinginfoz- btol3x...

tk sangka yg diorang dh bleh tiru iphone....