December 7, 2009

At last.....

At last...free jgk aku akhirnye....
dah seminggu takde life macam manusia manusia lain.....tido pukul 4,5 pagi...pastu bgun start buat keje....
24 jam...dok mengadap jer laptop aku nie....gar-gar untuk presentation for Final Year Project(FYP)...
Alhamdulillah...design aku untuk project ni diterima...so....tkde la nak kena represent balik...

seminggu yang taklde life nie...banyak yang aku terlepas...jomheboh kat Bukit Jalil pn tak sempat nak pegi...
nasib baik la PC Fair hari tu sempat jugak nak pegi even sekejap....
rase sekarang nak rest jer sepuas-puasnye...nak tido sampai tak ingat dunia...
tapi tak boleh...

aku ni jenis susah nak lelap kalau bukan time tido...so mengadap laptop je la gayenye.....
sambil2 tu....layan gitar yang tak seberapa tu...
maen lagu pun asyik lagu same jer....hahaha.....
tak sempat nak cari lagu baru.....

ape2 hal...update later.....
nak rest.....


p/s: sape2 yang ade chord lagu mia sara....afdlin shauki yang nyanyi...untuk ost papadom....
roger2 aku....
chowwwww....

2 comments:

Rara said...

lagu mia sara tu mg beshh.. :D

aizatshafiq said...

rara- btol3x...

skrang nie tgh dok cari chord lagu die la...

huhuhu....