January 26, 2016

Followers berkurang?

Followers makin berkurang?


Kalau tak silap aku. Paling last aku ingat ada lebih kurang 801 orang jumlah followers yang baca blog aku. Tapi bila aku tengok hari ni. Dah tinggal 791 orang? 
Maknanya followers blog ni dah makin berkurang.

Sebab apa?

  • Content blog tak menarik?
  • Aku jarang update?
  • Followers dah tak libatkan diri dalam blogging?
  • Google remove diorang dari account blogger?
Mungkin juga. Sebab tiba-tiba hilang 10 orang sekali gus. Tapi tak tau la kan. Kalau kot-kot ada yang memang dah tak nak follow aku.

Redha je lah. Yang penting aku nak teruskan luahkan pandangan aku. Berkongsi apa yang aku tahu. Tak perlu putus semangan kan? Aku tahu, ramai lagi silent reader yang masih lagi baca blog aku. 

Terima kasih banyak-banyak. 

2 comments:

farhanaDr said...

Mungkin blogger buat cleaning kot. Delete mana-mana blog yang lama dan dah tak berupdate. Sebab saya pun hilang banyak follower. Heee. :D

aizatshafiq said...

@farhanaDr

tu la.. mungkin juga..
apa-apa pun..positive thinking..
hehehe