October 5, 2012

It's October

Pejam celik..pejam celik.. Dah pun masuk bulan Oktober. Kejap je kan. Semalam aku baru turun dari pelantar. Setelah 2 minggu kerja kat laut. As usual, nak kena sesuaikan diri dengan cuaca kat darat. Sebabnya selalunya kat laut lagi sejuk dari kat darat. Mungkin jugak sebab aku kerja dalam air cond kot. Hahaha.

Dua minggu hari tu kerja night shift je. So, dah lain dari orang lain la. Orang tido aku kerja. Orang kerja aku tido. Semalam nak sampai rumah aku dah tak tido 24jam. Sehari tak tido pastu for 5 hours sebelum nak sampai ke Kota Bharu. Boleh tahan la jugak kan. A little bit risky kat situ. Mungkin sebab dah penat sangat sampai tak boleh tido la kot.

Hari ni pagi-pagi lagi dah gi pasar Siti Khadijah. Biase la kena temankan mak aku. So, tak sempat la nak berbungkus lama-lama bawah selimut tu. Hehehe.


No comments: