March 31, 2011

Ramainyyyeee blogger baru dalam dunia blog sekarang ni !

Sejak dua menjak ni..aku memang jarang sekali nak update blog. Tak macam zaman aku tengah belajar dulu. Time tu sehari je dah boleh cecah sampai 5,6 entry. Memang rajin gile la nak update blog. Tapi sekarang ni macam tak sempat nak update blog. Maklum la. Ade komitmen kerja, jadi lain sikit. Huhuhu.

Sekarang ni ramai aku tengok blogger baru dah naik. Kalau dulu aku tak kenal. Sekarang ni dah hebat. Visitors blog diorang pun dah makin ramai. Blog aku ni pulak makin kurang. Hehehe. Tapi nak buat macamane kan. Takkan kita selalu nak kat atas. Bagi peluang kat orang-orang aru pulak. Betul kan?

Tahun ni pun dah masuk tahun keenam sejak aku mula-mula kenal dunia blog. Cma aku ni tak aktif je. Kalau tak mesti dah lagi popular dari Ben Ashaari ke...Bro Framestone ke...hehehehe.. Semua tu rezeki masing-masing. Terpulang pada kita jugak kan. :)

Aku sekarang ni masih lagi mencari cara untuk selesaikan masalah aku dengan iPad ni. Sebab bila nak update blog susah nak masukkan gambar. Hmmm. Nanti bila dah solve problem ni. Aku letak gambar banyak2 k. :)

6 comments:

kyle said...

wa,6 thn dh berblog??? otai bro!hehe

Hudalatip said...

haah, memang pun ramai giler..sampai jenuh jugak kalau nak bw satu-satu..baguslah diaorang berblog dari buat benda yang tak berfaedah kann..

IntanBerlian said...

huhu, kalau baru-baru berblogging memang banyak benda tau nak cerita. tu sampai 5-6 post sehari.

aizatshafiq said...

@kyle

A'a..dah masuk tahun keenam dah...
Tapi tak la berblog secara aktif...sekadar sambilan je...
Belom boleh kate otai lagi...masih banyak yang perlu dipelajari...:)

aizatshafiq said...

@missbby

Betul tu..daripada takde buat pape...baik berblog kan?...
Hehehehe...

aizatshafiq said...

@intanberlian

Hehehe..tu la pasal...
Ade je benda yang nak ditulis....
Tambah2 bile tgk visitor meningkat setiap hari...lagi la bersemangat nak tulis entry...hehehehe