March 30, 2011

Pertama kali update blog dengan iPad....

Dah lame tak update blog. Untuk pengetahuan korang, aku baru je balik dari Kuala Lumpur. Bercuti sambil menghabiskan duit. Hehehe. Kebetulan pulak gaji baru masuk. Syok la kalau jalan-jalan ye. Hehehe.

Ni jugak percubaan aku kali pertama untuk update blog menggunakan iPad. Dan aku rase memang pelik sangat bila update blog pakai iPad ni. Huhuhu. Banyak lagi features yang aku perlu tahu so that aku mahir la update blog pakai iPad. Hehehe.

Ni pun dah masuk seminggu dah aku demam. Aku start demam pun bile aku masuk je KL. Ish3. Macam ade something je kat KL tu yang buat aku demam. Huhuhu. So, sekarang nak rehat. Nanti aku configure macamanecaku nak upload gambar using my iPad untuk letak dalam blog. Sebab kalau compare dengan pc, memang totally different. Huhuhu.

5 comments:

NIA said...

whoahhhhhhh pakai ipad sekarang.best best.

Hudalatip said...

amboi beli ipad ye..mesti best kan..:)

aizatshafiq said...

@sizuka[izzati]

Biase2 je...tapi tak berape nak user friendly la kalau nak update blog...huhuhu

aizatshafiq said...

@missbby

Best tu subjektif..
Tgk pada application yg kite gune la...huhuhu
Tapi kalau nak update blog pakai iPad tak user friendly...huhuhu

budakbandunglaici said...

gempak dah update blog pkai ipad..
jeles ni. hehe