November 22, 2009

Kepenatan yang teramat.....

Hari nie merupakan hari yang amat memenatkan....
seharian aku berada kat court futsal gmi...kebetulan hari nie diorang buat acara indoor game untuk block...

aku join la...acara futsal....
kiteorang juz hantar wakil budak umah jer...
so tkder la nak ambik star2 sgt....kiteorang melangkah dengan langkah kanan untuk acara futsal tu...

tup2...dapat naib johan....hahaha....dapat la jgk hadiah....
tapi ape ayg aku agak tak puas hati...start je game pertama...ade sorang mamat nie bantai aku habis2...
luke kat lutut aku korang tgk sendiri time bagi hadiah....


rase nak hempuk jer mamat tu....
dah la wat aku injured cmtu...
pastu takder la plak nak mintak maap ker....tanye ker....
main blah cmtu jer....

nak kate tak puas hati...nie rasenye first time aku jumpe mamat nie....
biase la manusia....
dah biase sangat pun...huhuhuhu....

so balik jer bilik lebih kurang pukul enam...sampai kat umah jer budak2 umah dok gi tengok badminton kt tv....
agak mengecewakan beregu Malaysia kalah denga Korea....tpi ape2 pun....wa salute sama beregu Malaysia....game diorang main best giler....
cume takder luck je kot....

balik kepada tadi....
habis game badminton tu....
dengan tibe2...umah aku senyap.....hahahaha....

paham2 je la yer....
masing dok wat taik mate....
ish3.....

8 comments:

PuanPepel said...

stuju2....
best beregu ptg td..
tp syg...mmg xde luck..
kalah tipis..huhu


klik potato kamu~

aizatshafiq said...

mier@merr-2la...

mmg tkder luck btol...

klau tak dh menang dah tdi...

game td memang best...

thanx...

bdk baek.. said...

nk tgk luke tu dkat2..

kasi la tgk..

Rara said...

wooahh..men kasar..ptot lawan je balik..

aizatshafiq said...

bdk baekk- nty yer org tunjuk...=p

aizatshafiq said...

rara- mmg nk lwn pun...

tpi biase la smngat kesukanan....

tk elok lawan balik...

hehehe...

Sharinginfoz said...

just lepak2 jap... sedap mr potato kat sini... bosan2 dtg le..

aizatshafiq said...

sharinginfoz-

lepak ler....

nty aku singgah jap g...

thanx anyway...