February 2, 2015

Big Bad Wolf Fire Sale 2015 @ MIECC The Mines



Big Bad Wolf kembali.

Tapi kali ni bukan 24 jam berturut-turut. Kali cuma dari pukul 10 pagi hingga 12 tengah malam. Lokasi masih sama. Dekat MIECC, The Mines.


Jualan kali ni berbeza sikit kalau dibandingkan dengan jualan tahun lepas. Cara-caranya? Kat bawah ni. Tapi sebenarnya sama je. Cuma mungkin harga tu murah sikit. Sebab harga buku-buku tu ade diskaun sikit. Kalau dulu ikut price tag kat buku Kali ni ada diskaun pulak dari harga kat buku tu.



Kali ni pun aku tak beli banyak. Sikit je. Tak sampai RM50 pun. Sebab takut nanti tak habis baca dah ade pulak Big Bad Wolf lain. Jadi aku beli buku yang aku betul-betul nak je. Macam buku fotografi. Kalau kat kedai dah tentu-tentu mahal. Tapi kalau kat sini murah je. Aku beli yang RM 8. Paling mahal pun RM 15. Sangat berbaloi la kan.


Suasana time aku pergi tadi tak ramai sangat. Time tu baru pukul 11.30 pagi. Baru buka dari pukul 10.30 pagi tadi. Jadi tak ramai sangat time tu. Tapi bila aku balik pukul 12.45 ptg tu, dah start jem. Maklum la, hari ni kan KL cuti. So, ramai yang ambik peluang nak pergi hari nie. Kalau esok rasanya lagi ramai, sebab public holiday, Thaipusam. Memang confirm jem habis la esok.


Apa tunggu lagi, jom serbu ramai kat Big Bad Wolf kali ni. Sampai 9 February je tau.

4 comments:

Unknown said...

Wow..bookworm!!! ...visit me on shukranzahari.blogspot.com... Happy blogging

shafiq said...

Best tu lama xpe cari buku mcm tu..

http://shafiqhashim.blogspot.com/2015/01/deretan-filem-terbaik-2015.html

aizatshafiq said...

@shukran TQ

hehehe.. hobby..

;)

aizatshafiq said...

@shafiq

:)