July 19, 2012

Surat Cinta dari Pak Cik Polis


Baru-baru ni sampai je kat rumah aku dapat surat cinta dari Pak Cik Polis. Sejak aku dapat lesen 5 tahuun lepas. Ni la kali pertama aku kena saman. Saman pun kes speedtrap time aku pergi Port Dickson tahun lepas. Kira aku ni pemandu berhemah jugak la kan. Sebab 5 tahun pegang lesen baru dapat saman. Hehehe.


Kalau tengok pada kesalahan aku ni kan, memang macam tak puas hati jugak la. Hanya 108km/h. Macam tak puas hati je kan. Lain la kalau aku tekan sampai 160km/h ke. Ni 108km/h. Tapi dalam kawasan 70km/h. Hurmm. Kalau korang yang dari pantai timur lalu ikut Kuala Lipis tu mesti perasan jalan dekat Kuala Lipis yang tersangat la lebar dan luas. Kat situ la pulak diorang boleh buat speedtrap. 

Nak tak nak kena la bayar jugak. Tapi sebab gaji tak masuk lagi ni. Aku kena hold la dulu. Tunggu gaji masuk baru boleh bayar. Tengok tempoh bayaran pun dah macam tu kan. Nasib dalam tempoh 2 minggu boleh bayar RM150. Ok la sikit. Tapi kalau dapat discount sampai RM 100 pun ok jugak kan?? Hehehe..

2 comments:

Ardini Humaira said...

dni ritu sakit ati. asben tak leh kurang bayaran.. padahal baya hari ke-7... huhu

aizatshafiq said...

@ardini humaira

ye ke?
ade tunjuk surat tak..kalau ade surat kite boleh argue lagi tuuu..