June 23, 2012

Family Day @ Grand Lexis

Alhamdulillah. Akhirnya selamat jugak sampai ke destinasi. Perjalanan yang memakan masa hampir 9 jam. Dari Kota Bharu - Kuala Lumpur - Port Dickson. Sebabnya, untuk dua hari ni aku ada family day kat sini. Semalam dah bage teaser picture. Hari ni aku nak reveal la sikit.

Tempat ni pun aku baru first time pergi. Tak pernah sampai lagi. Yang aku tau, tempat ni memang dah masuk TV3. Time tu baru aku kenal tempat ni. Kalau tak memang tak kenal la.


Haa. Ni la hotelnya.Gambar malam. Sebab siang tadi tak sempat nak ambik gambar. Sebab sampai pun lewat. Malam baru la ada masa terluang nak ambik gambar. 

Aku pun terkejut jugak tadi, sebab pertama kalinya aku sampai kat hotel macam ni. Bukan senang nak duduk hotel mewah kan. Bila company dah bayar tu, kita terima je la kan. Dan yang paling best sekali, aku memang tak pernah duduk bilik hotel yang siap ada private swimming pool macam ni. Woww.


Oklah. Tak nak cerita panjang. Nak rehat. Sebab esok ada aktiviti lain pulak. Jadi malam ni kena tidur dulu. Gain energy lepas seharian driving. Night.

4 comments:

Syuk Ry said...

wah mcm best jer tmpt ni.. hoho..

Noor Atikah Ramli said...

bestnye..
siap ade swimming pool ^^

aizatshafiq said...

@syuk ry

boleh tahan jugak la...
sebab sebelum ni memang tak pernah stay kat bilik hotel yg ade private swimming pool.. :)

aizatshafiq said...

@cik rongoks

bukan setakat swimming pool..private swimming pool lagi tu...hehehe