February 28, 2011

Nuffnang aku kembali ke ZERO !

Wah. Lamenye aku tak update. Dah lebih seminggu kot. Actually, last week banyak jugak activity yang aku buat. Macam-macam la. Tengok drift. Pegi air terjun. Cuma aku tak sempat lagi nak update. Tambah pulak dengan bandwidth untuk broadband aku dah exceed limit. Lagi la rase malas nak online. Sebab bile online je. For sure ambik mase untuk satu-satu page tu load. Naik menyampah jugak la.

Semalam aku dah cash out Nuffnang earnings aku. Disebabkan aku sekarang ni tak berapae nak aktif macam time belajar dulu. Secara tak langsung pendapatan Nuffnang aku pun macam tu je. Tak banyak sangat. Jadi sebab tu aku decide nak cash out income tu. Nak tunggu income baru pulak. Hehehe.


Everything goes back to zero. Hehehe. Kena try cari income Nuffnang lagi ni. Hope Nuffnang sudi la bagi aku buffered earnings lagi. Hehehe.

8 comments:

NIA said...

whoahhh banyaklah duit nuff smpai dh cash out.murah rezeki.semoga semakin dimurahkan rezeki :)

Aleen Aiden said...

wah.mesti cash out banyak nih.blanje alin meh!hee

Halen said...

sy pun baru berjinak2 nk berkenalan dengan nuffnang ni hopefully dpt tunjuk ajar drpd aizatshafiq yer..

aizatshafiq said...

@sizuka[izzati]

alhamdulillah...
ade la sikit...hehehehe
thanks btw...:)

aizatshafiq said...

@aleen aiden

sikit je...
nak blanje bleh je...
tapi aleen kat mane?...
hehehehe

aizatshafiq said...

@halen

boleh2...
no problem...
kalau ade pape..boleh tanye...
kalau aizatshafiq boleh jawab...nanti akan tolong jawab...
:)

E`n1x said...

oh wow. please teach kak ly. intrigued to try haha.

Promotional gifts said...

Really great value of zero...........